Haluan nyt ilmoittaa tässä ihan aluksi,että minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään tummaihoisia vastaan,että älkää Daniellen sanoja ottako tosissanne! :) 

"Mutsi mä myöhästyn koulusta jos sä et nyt tuu",huusin kärsimättömänä "Kulta minä tulen..minä tulen..",mutsi huusi takas hengästyneen kuuloisena."Vittu kun se on tollannen laiska mato ajattelin ja silitin mun uutta Chihuahuaa jolla oli päällä söpö vaaleainpunainen prinsessa mekko ja pieni kruunu päässä.Sen entinen nimi oli kuulemma oli Mande mut arvatkaa kaks kertaa miks en halunnu sitä nimee??just niin muistuttaa liikaa Mandy:ä joten annoin sen nimeks Princess.Joka sopi sille paljon paremmin sillä kuka nyt haluais muistuttaa Mandy:ä? ei ainakaan kukaan täys järkinen.Meni jotain 5 min ja lopulta mutsi tuli ovesta ulos Mandy kintereillä ja ne kummatkin nauro jollekin Mandyn typerälle jutulle!!Te ette ikinä  arvaa miten mä suutuin mun syntymäpäivänä mutsi hengaa ton ihme afrikkalais pellen kanssa!! "MITÄ VITTUU TOI TEKEE TÄÄLLÄ SENHÄN PITI MENNÄ BUSSILLA KOULUUN EN MÄ HALUU SITÄ LIMUUN!!TÄÄ ON MUN SYNTYMÄ PÄIVÄ MUN!!",huusin mutsille joka kalpeni aivan valkoseks ja sen hymy hyyty kasvoilta sit rupes selittää jotain,mut en saanu siit mitään selkoo jotain sössötystä vaa.Katsoin pahasti Mandyyn mä oisin voinu kuristaa sen niin ärsyttävä se on aivan varmana se ties et mä venaan mutsii limul ja tunkes mutsin mukaa vaa siks et se vois kostaa sen aamusen kyl mä Mandyn tunnen se on röyhkeä,ahne ja ilkein ihminen maan päällä!!!Siirsin katseeni mutsiin ja mun sisällä kuohahti miten mutsi voi tehä tän mulle!!!Se tietää kuinka paljon mä Mandyy vihaan siristin silmiäni ja sulkäsi Mandyn kengille ja vetäsin pienen paketin sen kädestä jota en ehtiny avaamaan kotona ja nousin limusiini jonka faija tilaa joka päivä viemää mut kouluu.."Toivottavasti sä oot nyt ilonen" Sanoin Sähisten Mandylle joka näytti todella pelästyneeltä ja niin piti!Mä aijon kostaa tän sille viellä jotenkin en viellä tiiä miten mut kyl mä jotain keksin.

Onneks en nähny Mandy:ä ekana välituntina koska muuten oisin varmaan tappanu sen..Nousin limusta ulos ja Dana tuli heti mua vastaan ja kaappasi syleilyynsä "Danielle hani mä kuulin kaiken mitä sulle kävi aamulla..siis vittu kun mä vihaan Munapää Mandyy..Pilaa mun bestan synttärit..Ah sulla on varmaan ihan kauhee olo,mut minä ja Rachel keksittiin iha sika makee juoni..tarvitaan vaan Justin mukaa" Se sano mulle ja veti pihan sivulle kuiskas suunnitelman.

Ensimmäinen tunti oli Matikkaa jossa mä olin omasta mielestäni aika hyvä mut Mr.Forge ei ymmärrä sitä se sanoo mulle aina et "Mrs.Harman te osaatte täydellisesti matikkaa jos sen ideana on pälättää kaikki tunnit kynsiviila kädessä"Mä en tajuu sitä en mä omasta mielestäni pälätä tunnilla (ainakaan kauheesti) ja jokaisen tytön pitäisi omistaa kynsiviila..sehän on vain perus hygienijaa..tai miten se nyt kirjoitetaa..No joka tapauksessa odotin innolla matikan tuntia sillä silloin saisimme suunnitelman käyntiin...

Tämä osa oli hitusen lyhyt,mutta toivottavasti kelpaa :)